Dünyanın en çok kazanan sporcularından olan Tiger Woods "Turkish Airlines Open 2013" için geldiği ülkemizde, organizasyonun açılışı için trafiğe kapatılan Boğaz Köprüsü'nde Asya'dan Avrupa'ya tarihi bir atış gerçekleştirdi.
Dünya basınının büyük ilgi gösterdiği etkinliğe halk da duyarsız kalmadı ve Tiger Woods bir anda TT listesine girdi.
Twitter kullanıcılarının en çok yaptığı şeylerden birisi, TT listesinde gördüğü başlıkları incelemektir.
Akıllı bir sosyal medya hesap yöneticisi de twitter gündemini takip eder ve ona uygun içerikler paylaşır.
Tiger Woods başlığını incelediğimde, olayla ilgili tweet atan tek markanın Lipton Türkiye hesabı (@LiptonTurkiye) olduğunu gördüm.
Markalarımız demek ki sosyal medyada içerik paylaşımının önemini henüz tam olarak kavrayamamışlar.
Onlara daha dikkatli olmalarını önerirken, Lipton Türkiye'yi de tebrik ediyorum.
MUSTAFA ARSLAN
sosyal medya yönetimi, hesap yönetimi, twitter stratejileri, marka stratejileri, twitterda neler paylaşmalıyız, twitterda ilgi çekmek için ipuçları, twitter ziyaretçi sayısı arttırma hilesi, sosyal medya stratejileri, sosyal medya içerik yönetimi, sosyal seo teknikleri, sosyal medya seo optimizasyonu
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok: