Siyasiler İİBF Öğrencisi Olsalardı Nasıl Olurlardı?

Sorunun cevabını sona saklayıp öncesinde Ülker İkram'ın yeni reklam filminden bahsetmek istiyorum. Ama onun da öncesinde belirtmem gerekir ki bu yazı sponsorlu bir gönderi değil, firmadan tamamen bağımsız olarak yazıyorum.

Youtube'da video öncesi reklamı olarak gördüm ve dikkatimi çekti, merak edip izledim. Ülker İkram'dan Üniversiteye Giriş 101 adı ile paylaşılan video şu:



Video açıklaması olarak "Üniversitede herkesin bir rolü vardır. Mesela çan eğrisi hastası, son gün delisi ya da staj avcısı. http://www.universite101.com’a gel, arkadaşlarını seç, rolünü belirle, filmini oluştur!" diyordu.

İİBF mezunu olarak, kendimle ilgili ne bulabilirim diye merak edip siteye girdim.

Bölümünüzü seçip arkadaşınızın fotoğrafını yükleyip ona uygun bir rol belirleyebileceğiniz ve kendinize uygun olarak video hazırlayabileceğiniz bir platform oluşturmuşlar.

İnteraktif reklamcılık adına başarılı bir örnek olmuş bence.

Playstation Türkiye'nin caps yarışmasına benziyor ama bu sefer ortada bir ödül yok. Amaç tamamen eğlenmek.

Aşağıda ekran görüntüsünü paylaştığım bölümlerden birisi size uyuyorsa denemenizi öneririm.

ülker ikram üniversite 101 interaktif reklam kampanyası


Video bittiğinde yukarıdaki videoya benzer birşey ortaya çıkacak. Ama fotoğraflar sizin fotoğraflarınız olacak, bir de listede belirtilen ifadelerden size uygun olanı seçebileceksiniz.

Yapımı çok basit. Aşağıdaki resmi büyüterek nasıl yapıldığını görebilirsiniz.

ülker ikram üniversite 101 interaktif reklam kampanyası 2

Şimdi gelelim konuya...

Ben siyasilerle ilgili bir video hazırlamak istedim.

Eğer Türkiye'nin önde gelen siyasetçileri ve bonus olarak çok değerli bir isim (ismini açıklamıyorum, videoda göreceksiniz kim olduğunu) İİBF öğrencisi olsalardı onlarla ilgili ne söylenebilirdi diye düşündüm.

Tabi bu noktada bir şeye dikkatinizi çekmek isterim: video oluşturucuda sınırlı sayıda seçenek olduğu için o seçeneklerden en uygununu seçmeye çalıştım. Yoksa tabi ki de daha başka ifadeler de kullanılabilirdi bu isimlerle ilgili.

Şimdi lafı uzatmadan videoyu paylaşmak istiyorum, bakalım siz de aynı düşüncede misiniz?


Eğer siz de bir video hazırladıysanız yorum olarak paylaşırsanız sevinirim.

MUSTAFA ARSLAN

iletişim gurusu, reklam, başarılı reklam kampanyaları, interaktif reklam nedir, devlet bahçeli, recep tayyip erdoğan, kemal kılıçdaroğlu, ilber ortaylı, politika, siyaset, reklamcılık, başarılı reklam nasıl olur



Robotumuz bu yazıyı sizin için seçti! Hemen okumaya ne dersiniz?

Hiç yorum yok: