Girişimcilik Hikayeleri - 10 CEO Şirketini Nasıl Kurduğunu Anlatıyor

türkiyenin tanınmış 10 ceso'su şirketini nasıl kurduğunu anlatıyor, girişimcilik hikayeleri, başarı hikayeleri, motivasyon, iş dünyası, pazarlama


Türkiye'nin önde gelen girişimcileri girişimcilik fikirlerinin nasıl ortaya çıktığını anlatsin.com için anlattılar. Ben de çoğu girişimci adayının kendilerine rol modeli olarak belirlediği bu 10 girişimcinin nelerden bahsettiklerini İletişim Gurusu takipçileri için derledim.


- İçinizdeki girişimci ruhunu keşfedin,
- İş hayatı tecrübesi edinin,
- Kendi ihtiyaçlarınızdan da yola çıkarak tolumun ihtiyaçlarını anlamaya yönelik piyasa araştırması yapın ve bu şekilde faaliyet alanınızı belirleyin,
- Çevrenizdeki fırsatları görün ve onları değerlendirin,
- Yurt dışındaki iş modellerini araştırın ve onlardan ilham alın,
- Sermaye bulun,
- Risk alın,
- İşinize inanın,
- Çok çalışmaya istekli olun,
- Kısa vadede sonuç almaya odaklanmayın, uzun vadeli düşünün.

Videoda konuşmacı olarak yer alan girişimcilerin listesi şu şekilde:

Ali Sabancı - Pegasus Havayolları Yönetim Kurulu Başkanı
Acun Ilıcalı - Acun Medya Kurucusu
Nevzat Aydın - Yemeksepeti CEO
Sina Afra - Markafoni Kurucusu
Ayşe Şule Bilgiç - Düşyeri Çizgi Film Stüdyoları Kurucu Ortağı
Emrah Kaya - Youth Holding Founder
Hamdi Akın - Akfen Holding Yönetim Kurulu Başkanı
Haluk Okutur - Simit Sarayı Yönetim Kurulu Başkanı
Alp Saul - Pronet Yönetim Kurulu Başkanı
Sinan Öncel - Twigy Yönetim Kurulu Başkanı



Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=hZCFICbqssQ


MUSTAFA ARSLAN




Robotumuz bu yazıyı sizin için seçti! Hemen okumaya ne dersiniz?

Hiç yorum yok: