Küçük Esnafa Hayır!

Alışveriş sonrası fiş uzatan küçük esnafa daha rastlamadım. Genelde kendim istiyorum fişi. O zaman kasadan, daha önceden kesilmiş fiş uzatıyorlar.

- "Hayır, bu alışverişin fişini istiyorum ben." diyorum
- "Abiciğim ben sana daha fazla tutarlı fiş veriyorum, alsana" diyorlar.

Derdimi anlatamıyorum bir türlü. İnsanın yüzüne karşı "sen vergi kaçırıyorsun, ben buna alet olamam, ver benim fişimi" de denmiyor ki!

Derdimi anlatmak için sarf ettiğim çaba bir yana, toplumda istenmeyen kişi konumuna geliyorum...

Esnaf karikatürü, kardeşler fırını, manavı, kasabı, işletmesi, kebap salonu


Böyle durumlarla karşılaşmamak için en iyi çözüm, zincir mağazalar... Onlar mecburi olarak fiş kesiyorlar, hiç böyle muhabbetlere girmiyorsun.

Küçük esnafı korumak için kampanyalar düzenleniyor ya hani, işte ben o gruptan değilim. Küçük esnafa hayır, yaşasın zincir marketler!

MUSTAFA ARSLAN



Robotumuz bu yazıyı sizin için seçti! Hemen okumaya ne dersiniz?

Hiç yorum yok: